MixCom Home
  • Expertises
  • Cases
  • Kennisbank
    • Nieuwsbrieven
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Expertises
  • Cases
  • Wij zijn MixCom
  • Vacatures
  • Contact
Home > Cases > Schroef je verkoop op met een cross-category campagne

Schroef je verkoop op met een cross-category campagne

30 juni 2019

Hoe laat je consumenten naar de winkel rennen voor jouw product? Door een cross-category campagne te ontwikkelen, zoals wij deden voor Colgate-Palmolive. Het design-team was verantwoordelijk voor de realisatie van deze opvallende campagne.

De doelgroep bereiken, kan met een breed scala aan middelen. Deze middelen dienen hetzelfde doel: de doelgroep op de juiste wijze beïnvloeden. Zo bestond de cross-category campagne uit op maat gemaakt en elkaar versterkende elementen in print, instore en online. En zo was de uiteindelijke campagne van Colgate-Palmolive te zien via verschillende kanalen, waaronder alle Kruidvat winkels in Nederland. 

Van creatie tot design

Met een campagne wil je de consument verrassen en enthousiasmeren. De middelen die zijn gekozen voor de campagne, zijn dan ook afgestemd op de doelgroep en het doel van de actie. Dit deden we in nauwe samenwerking met Colgate-Palmolive, om het meeste rendement uit de campagne te halen. En natuurlijk vroegen we onszelf ook af: zouden wij dit tof vinden om in de winkel tegen te komen? Het enige juiste antwoord is een volmondig ‘ja!’. Zo bracht een display dat we ontwierpen de campagne tot leven op de winkelvloer en wakkerden we online de interesse van de consument aan met campagnemateriaal. We ontzorgden van begin tot eind: van creatie en design tot productie en plaatsing in circa 900 winkels.

Kortingsactie

Hoe zag de campagne er uiteindelijk uit? De rode draad was een kortingsactie, waarbij consumenten bij aanschaf van drie Colgate-Palmolive producten het derde product gratis kregen. Daarnaast ontving de consument een unieke code om een gratis dinerjaarkaart aan te vragen. Dubbel voordeel dus!

display-diverse
Een display dat we ontwierpen bracht de campagne tot leven op de winkelvloer
Expertises: Campagnemateriaal Design

Sparren?

Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.

Direct contact

  • Bellen: 038 303 10 50
  • Bel mij terug
  • Mail je vraag direct

Contact

MixCom Digital & Print Creatives
Branderweg 5a
8042 PD Zwolle
T. 038 – 303 10 50
E. info@mixcom.nl

Volg ons op social media:

Over MixCom

MixCom is je creatieve partner voor strategie, creatie, development en productie. Online én offline maken we merken zichtbaar.

Blijf op de hoogte

Updates ontvangen over trends, ontwikkelingen en onze projecten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief:


© 2023 - MixCom
  • Disclaimer
  • Leveringsvoorwaarden